Ny?

Jag har tänkt på att börja på en ny novell istället för 'Crazy About You', jag vet inte hur ni känner. Det tar lång tid emellan alla kapitel och ändå är de inte så långa så jag blir nöjd. Jag har en idé om en ny, OBS så ska den vara här på ZIALL.BLOGG.SE och handla om Zayn men att handligen och allt det blir nytt. Jag hade ju tävling om roll och så också här, så känner mig lite taskig som inte alls skriver upp till det jag velat. Jag vill ha mer inspiration på denna novell och skriva utan så lång tid emellan och så korta kapitel, men nu efter flera dagar av absolut nada inspiration så kanske ja borde börja på en ny ändå? Vet inte vad jag ska skriva om längre, men somsagt har jag en liten idé till en ny och den skulle jag kunna skriva mycket bättre känner jag personligen. Och om ni nu vill ha kvar 'Crazy About You' så kommer det vara så mycket tid emellan, tyvär. Det är så segt på den... Men vad vill/tycker ni?♥ (lovar inget men om ni vill ha ny så kan första kapitlet/epilog(?) komma ut ikväll) Kommentera!:)

Jag fortsätter med Crazy About You.  Och ska försöka uppdatera så bra jag kan :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej ingen ny!!
Kan du inte försöka avsluta denna innan!
Typ att de bråkar när han är borta för hon tror att han var otrogen sedan blir de tillsammans då han en kväll står utanför hennes dörr eller något? Snällaaaaa

2013-04-29 @ 15:51:12
Postat av: Linnea

Nej ingen ny!!
Kan du inte försöka avsluta denna innan!
Typ att de bråkar när han är borta för hon tror att han var otrogen sedan blir de tillsammans då han en kväll står utanför hennes dörr eller något? Snällaaaaa

2013-04-29 @ 15:51:33
Postat av: Emma

Snälla avsluta Crazy about you först! :)

2013-04-29 @ 16:46:05
URL: http://annorlundaemma.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag tycker du kan starta en ny för ärligt så fastnade jag inte för Crazy About You utan läser bara Because Of You :) Men sen så skulle jag inte vilja ha en till Zayn, kanske Harry istället? Men du gör som du vill :)

2013-04-29 @ 17:14:12
Postat av: Michaela

Är himla confused ändå..? Taggade verkligen alla kapitell och kollar in varje dag bara för att fangirla sönder om att jag har/hade en roll i en novell. Jag vill vara kvar:/ dock får du göra som du vill.

2013-04-29 @ 18:51:23
URL: http://www.mowie.bloggplatsen.se
Postat av: Lilly

Snälla nej sluta inte denna novell är sååå bra för mig gör det ingen stor roll om det inte kommer på länge men du får göra som du vill ;) sluta hölster inte

2013-04-29 @ 18:56:13
Postat av: Anonym

Neej crazy about you är så jävla bra!!;) snälla avsluta den först!:)

2013-04-29 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback